Semesterträning

Träningen här uppe går bra, jag önskar så att jag kunde springa varje dag och minst 2 gånger om dagen. Men tänka sig så har jag lärt mig min läxa efter mitt hopparknä, det blir inte löpning varje dag men varannan och inte heller blir det 3 mil per dag. Igår hade jag med mig sambon i spåret, har insett att det är bra att ha med honom på de kortare passen. Han springer inte längre är 10 km men han springer snabbt så det är bra för mig att få upp lite fart. I går körde vi 7km i terrängspåret och höll ett 5.28 tempo med lite spurt på slutet. Snabbt för att vara det spåret och snabbt för att vara mig.

I dag, blir det lite backträning med stavar och sedan ett eftermiddagspass i gymet med bollar och annat. Och om det blir lite varmare och inte börjar regna så går jag nog och simmar.
Sommar!
Men träna är inte allt jag gör här minsan, i lördags var det bröllop (inte mitt) det var nog det första och enda bröllop där såväl brudparet som gästerna hade gummistövlar. Själv var jag inte bara gäst utan hade även bakat en bröllopstårta (det trodde ni inte)
Bröllopstårta made by Anna

After swim, det blir inte mer sommar än så här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar