Gainomax Sports Team

Det kom ett mail med ett förslag om att jag borde söka till Gainomax sports team.
Jaha, tänkte jag och surfade in på deras sida för att läsa lite mer.

Gainomax har startat ett Sports Team av vanliga människor som tränar, svettas och kämpar alla med ett enda mål i sikte att göra En svensk klassiker. Gainomax bidrar med sina produkter utbyte mot att Gainomax får följa hur den sponsrade tränar, svettas, plågas, våndas och tillslut passerar mållinjen på de olika loppen som ingår i En svensk klassiker.

Jag tycker det var en smart grej. När man tränar inför sådana här lopp så vill man ju ha inspiration och kunskap och veta hur andra gör.  På Gainomax sida
(http://gainomax.com/sports-team/) så kan man följa andra som tränar mot samma mål och få tips på vad man ska och inte ska göra.
Det är väl där jag kommer in i bilden för visst skulle jag också passa i detta Sports team!

Jag ber dagligen till gudarna att mitt knä ska fortsätta att sköta sig och att jag steg för steg skall hitta tillbaka till den forna löpformen. Det kommer att bli en resa som nog blir lika kuperad och full av hinder som själva banan på Lidingöloppet. Så klart så har jag en plan för hur det jag ska vara mitt bästa jag när loppet går av stapeln, det innebär en hel del träning och om det är en sak jag har lärt mig så är det att du kan träna i massor men om du inte ger kroppen energi och tid för återhämtning så kan du likaväl kapa antalet träningstimmar.

Återhämtningen börjar så fort du tillför kroppen energi efter ditt pass. Därför vill man så klart att de ska ske direkt efter passet och att det ska vara bra energi. Gainomax produkter är bra eftersom de innehåller precis vad man behöver efter träningen (bananer är ju naturens snickers och vem vill äta godis efter träningen?) och tillskillnad från protein shakes som man blandar själv så slipper du ha löpskorna fulla i pulver bara för att du inte fått på locket ordentligt.

Så Gainomax, ska vi slå våra påsar ihop? Jag står för löpningen och ni för återhämtningen? Maila mig i så fall på anna_korsvik@hotmail.com

Favoriten är Rasberry flavour!

9 kommentarer:

  1. Ja, Gainomax vore en perfekt partner till Anna!

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra deal! Men du inspirerar ju redan många av oss via den här bloggen. /Petra

    SvaraRadera
  3. Anna behöver verkligen Gainomax som komplement till sin 1200 kalorier-diet:)

    SvaraRadera
  4. Klart att du skulle passa in i sports-team!

    Nu när jag springer känner jag av vaden lite, men inte sådär att det gör ont ont, utan att den noterar lite grann att den finns där. så helt bra är den inte tyvärr:( så träligt med dessa känningar! Hoppas att ditt knä ger med sig snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Röstar för försäljning av kroppsdelar på blocket!

      Radera
  5. Elisabeth Eriksson24 juli 2012 kl. 07:54

    Som den sanna inspiratör du är, borde du vara en given medlem i sports team!

    SvaraRadera
  6. Efter allt slit i träningsspåret/bassängen skulle det passa perfekt för Anna med Gainomax!!! //Ulrika

    SvaraRadera
  7. Har för mig att du tidigare framhävt pucko som ett bättre alternativ till återhämtning pga av gainomax skumma innehåll...? Men det va kanske innan ev samarbeten!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu dricker jag i 95% av fallen en Pucko efter träningen, vilket beror dels på "renheten" i en Pucko men också på kostnaden.
      Skrivit om det här: http://annakutar.blogspot.se/2011/05/pucko-det-nya-gainomax.html

      Radera