Bestämt mig för- All in

Då var det fredag. Har vilat både onsdag och torsdag för att jag verkligen inte kännt mig pigg och kry. Det var nog bra för jag känner mig mycket bättre nu, även om jag fortfarande har vatten i öronen men jaja det får väl vara där då. Det som oroar mig lite mer är att jag känt av halsen lite, men så blir det väl när man absolut inte vill bli sjuk så sväljer man så hårt för att känna efter att man tillslut får ont i halsen.

2 dagars extra vila var väl inte fy skam, jag hade inte blivit en bättre simmare eller löpare eller något av att träna just dessa två dagar resonerar jag. Istället har jag sysselsatt mig med att vara nervös och googla på bloggar och filmklipp från Vansbrosimmet.

Fick tips om detta klipp som är rätt så bra

Idag är det sista simpasset, 1000m med inslag av 4 st 50m ryck, känna på formen och farten för....
jag har bestämt mig för att stanna kvar i "dödensgrupp" och jag har också bestämt mig för att försöka hänga på dessa snabba jäklar. Ja, jag har bestämt mig för att gå all in, bära eller brista.

Mottot är:


1 kommentar:

  1. Då tänker jag inhandla mig öronproppar nu! :) Skönt att det hjälpte!

    Vilan har nu gjort dig starkare! In i simbubblan och känn vattnet! :) Stort lycka till! Heja heja heja heja! :)

    SvaraRadera