Mellanmjölkspass

Känt mig lite små krasslig i veckan och tog det tuffa beslutet att träna extremt lugnt denna vecka. I går var det dock dags att rulla lite, kände mig äventyrlig och tog vägen från Sickla ut mot Älta. Detta är mina gamla hoods och jag trodde jag hände varje backe och sten i området men nja det gjorde jag inte riktigt. Men det är en fin väg att köra på, backig och med ordentliga cykelvägar. Passet jag körde igår var mest bara för att köra, rullade på och fokuserade på teniken.

Jag fick en idé om att man kunde köra långpass på rullskidorna från Sickla, mot Älta och bort mot Skarpnäck. Kan bli kul!


Ikväll är det tempopass, tänkte göra på löpband faktiskt för att sedan dra på en tjejkväll på Stadium Sergelgatan, alltid kul att mingla lite! Att bero på mingel så hittade jag en kompis på vägen hem igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar