Kände mig 87

Redan i söndags började jag nysa på ett mindre normalt sätt, normalt nyser jag 7 gånger på rad om det är något lurt på gång så nyser jag typ 2 gånger på rad. Vaknade i går morse med en sten i mitt bröst.

Redan under söndagskvällen klämde jag i mig 2 råa vitlöksklyftor och ingefära för att mota fan i farstun så att säga. Hade med mig träningskläderna men kroppen kändes inte bra, kroppen kändes typ 87 av 100. Ont lite här och var och det kändes som jag hade en ärta i näsan. Tog det tuffa beslutet att inte träna utan tog mitt pick och pack och åkte hem.

Istället för att träna fixade jag med mitt material, rengjorde rullskiodorna som såg ut som om jag åkt på en lerig åker, slipade också spetsar till rullskidorna. Tidigare har jag köpt nya spetsar när det blivit ner slitna nu köpte jag istället en diamanttrissa på Claes Ohlsson för 89kr och slipade spetsarna. Himla fint nu har jag 5 par helt nyslipade spetsar hemma!

Tror vilan gjorde gott, känner mig 97 idag, men det blir ett lugnt pass ändå när det ändå är som det är så kan jag ju göra det där core-passet i kväll så blir det av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar