Smal innan sommaren, alla bästa knepen och övningarna!

Det märks att sommaren börjar närma sig, inte bara på att vädret är helt okej och att ute serveringarna börjar bli fulla utan närmast tänker jag på alla ”goda” råd vi får om hur vi ska få vår drömkropp och slippa stå i vassen i sommar.

Några av mina favorit råd som jag verkligen tror funkar är och därför vill dela med mig av är:
Aftonbladets råd till dig som ständigt är sugen på sött. De har tagit fram en ny ”rymd-kur”. På den läckra menyn står mycket frystorkat och mycket som äts med sugrör. Funkar garanterat.

Expressen är inte mycket sämre de heller. Följ Expressens råd och du blir av med sötsuget genom att dricka kaffe och te.

Missa heller inte Aftonbladets bästa träningsknep. De har inte missat att det är ”back to basic” som gäller och enligt dem är det enda som kan bygga en slimad och tonad kropp Jane Fondas klassiska ”kniiiiip” work-out.

Så har vi ju Vibro-sauna som ingen som vill komma i form få rutor på magen kan vara utan. Fäster bältet runt dina problem områden, mage, höfter rumpa och lägger dig i soffan i 10 minuter. Du blir knappt svettig och bältet gör jobbet åt dig.

Så investera i samtliga dessa prylar och följ dessa råd så kommer du garanterat vara snygg, smal och slimmad inför sommaren. Och det bästa av allt är att du inte ens blir svettig eller behöver anstränga dig! ¨




För en ännu snabbare fix så rekommenderar jag Phuket Health Travel. Som kombinerar drömsemestern i Thailand med möjligheten att fixa drömkroppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar