I tomtens verkstad

Måste bara börja med att säga ”Ha” till alla tokstollar som trodde sommaren var här och redan lagt undan underställ och mössor. Ni skrattade åt mig förra veckan men skratta bäst som skrattar sist…

Igår ville mina ben vila så då körde jag överkropp på gymmet. Passet var 31-21-11 och sedan lite bålträning.

Övningarna var:
Frivändningar
Chins
Kettelbellssving
Armhävningar
Floor swipers

Ni som var med sist så hade jag toes-to- bar som sista övning men det tog knäcken på mina under armar så därför bytte jag ut den. Bra pass faktiskt, testa! Ska dock lägga till Kettlebells sving även som första övning för att få lite mer puls i passet.


Hemma fixade jag med mina skidstavar, det vill säga att jag lade på sommarspetsar på dem. Jag tänkte vara ordentlig och limma fast dem men så sade min bror som har mer vana av detta att det är bättre att tejpa dit dem om de går av när man åker.

Skidstavsfix!
I helgen blir det att åka på riktigt!

1 kommentar: