Den svenska sommaren är här

Jag är inte sjuk, men inte heller helt frisk. I går kände jag mig frisk, idag gick jag och simmade i Eriksdalsbadets 50m  bassäng (lärt mig det nu)och även om det var ett lugnt teknikpass så kände jag att nope det är något skit i kroppen.Extremt irriterande måste jag säga.

Nu kommer jag väl vara sängliggandes hela helgen dunder sjuk, men faktiskt hellre det än när kroppen är så här.

Simning i ösregn är lika härligt om nästan inte härligare än i solksken faktiskt, man känner sig väldigt ett med naturen när man plaskar runt där i klorvattnet.

På tal om vatten och väder så har jag insett att det kan vara sådant här väder på Vätternrundan - 30 mil i ösregn. Tänkte på mina stackars känsliga små tår och letade runt halva staden innan jag hittade ett par skoöverdrag på Sportson. Måste bara säga Sportson på Kungsholmen har extremt bra service, tillskillnad från alla Cykloteket butiker!

349kr fattigare men ett par skoskydd rikare som förhoppningsvis skyddar mina redan förfrysta tår.
Passande nog är det modell Arctic, 349kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar