Motivation eller har detta blivit en modeblogg?

Min motivation är inte på topp just nu, förbaskade öra! Men jag tror jag mår bättre.

Hursom så är inte jag den mest stilsäkra i löpspåret, på gymmet, på cykeln, kanske undervattnet för min Orca S4 är ju jäkligt snygg. Jag tycker inte att kläderna är det viktigaste när man tränar, klart är det bra att ha ändamåls enliga kläder men så jag betonar funktion framför snygghet och främst sätter jag bekvämlighet.

Men så klart så blir jag lite extra motiverad av nya grejer, så efter mitt 11km löppass så gick jag faktiskt och köpte nya skor så klart ett bar Asics DS trainer. Tyvärr har jag inte fått testa dem (jälva öra!) I går fick jag ett överrsakningspacket av Kari Traa, två tränings t-shirts! Det fiffigaste var att båda matchar mina nya skor. De satt tightare än mina vanliga t-shirts och hade dessutom väldigt fina detaljer. Man kommer tro att jag är modebloggare när jag kör igång i min nya matchinga outfit!

T-shirst från Kari Traa som matchar mina skor. Snart måtte mitt öra bli bra!
Jag är sämt på jorden på att hålla hemlisar, det vet alla mina vänner. Att berätta något för mig är detsamma som att berätta det för alla vänner samtidigt. Praktiskt.
Så nu har jag gjort en present till min sambo, som han inte fått än men jag tyckte det blev rätt fint. Dessutom har det med motivation att göra. Han har tappat motivationen lite så jag har gjort en träningsdagbok till honom och på framsidan tog jag klistrade lite motiverande texter. Behövde en ny själv med så jag gjorde likadant till mig. Mina texter är dock lite "hårdare" än hans.
Vilken tror ni är till mig?

Nu hoppas alla nog att mitt öra skall bli bra snabbt så att detta återgår till att vara en träningsblogg och inte en mode/klipp och klistrablogg... Om inte annat så får ni ett recept på broccolikyckling snart.

2 kommentarer:

  1. Du är störtskön Anna! Din blogg tröttnar jag inte jag på ialf:)

    SvaraRadera