Prioritering

Idag har jag tagit ledigt från jobbet halva dagen för att åka skidor.
Det kändes som en bra dag att göra det helt enkelt.

Men först ska jag på återbesök med mitt knä och få resultatet från magnetröntgen som jag gjorde för ca 14 dagar sedan. Det lustiga är att jag inte haft ont sedan jag gjorde röntgen. Jag lovade ju mig själv att inte prova springa innan Vasaloppet igår hade jag sådan lust att bara prova någon minut på löpbandet enda orsaken till att jag inte gjorde det var att alla var upptagna.

Däremot så körde jag ett riktigt bra styrke och rehabpass, bara från förra gången hade jag blivit väldigt mycket starkare. Några av de bollövningar som fått mig att göra massa grimarser kändes plötsligt ganska lätta och jag undrade om jag missat någon del i övningen.- Det finns hopp alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar