Lycka kan köpas för pengar

Dagarna går snabbare och snabbare all ledig (och oledig) tid upptas av en enda tanke- Vasaloppet.

Veckan kommer att se ut som följande

Måndag (igår): Lätt styrketräning

Tisdag: Skrierg intervaller 7x3 min

Onsdag: Skierg fartlek. Börja äta och grundpreparera skidorna

Torsdag: Lätt löpning 45 min. Tid hos naprapaten och 30 års middag hos fröken Gunde

Fredag: Resa till Sälen

Lördag: Kanske en lätt skidtur eller bara en promenad. Försöka äta, dricka och sova. Lämna in skidorna för sista tuchen hos Vasasvahn
Söndag: Dagen D


Jag har också inhandlat en massa nödvändigt som Resorb och geler, försökt tänka ut hur jag ska äta och dricka, vad ska jag ha på mig och försöker se fram emot det hela.


Jobbar med mentalträning, gjort en lapp med alla kontroller och räknat ut hur långt det är mellan dem och ni vet allt sådant som jag hoppas ska få mig att känna mig trygg. Bland annat har jag köpt massa dyra saker, för precis som placeboeffekten är den enda sanna effekten så kan lycka köpas för pengar! Just nu innebär lycka ett par bra skidor kosta vad det kosta vill.


En påse full med lycka?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar