Anna i ekorrhjulet

Åkte skidor igår. ca 15km bara stakning runt och runt på en sjö som var 1,2 km lång, alltså 12 varv... runt..runt..runt.

Nee så tråkigt var det inte tänkte på en massa spännande saker som:
- Om Vasaloppet var lika platt som denna sjö så skulle det ju vara lätt
- Om jag skulle vara med i en dokusåpa så skulle det vara "Sveriges värsta bilförare" och jag skulle nog vinna tanken började med att jag undrade hur skylten för enkelriktat såg ut, detta undrade jag för att jag tagit bilen ner till skön...
- Varför skidåkare snorar mer än andra idrottare
- På min nya nässpray med sesamolja

Kände mig trots allt hyfsat stark 15km och inte märkvärt trött, inte särskilt jobbigt heller trots att jag snittade 5km i timmen. Pulsen var kanske något hög men jag kände mig pigg och fräsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar