Bacillskräck



Börjar känna mig frisk nu faktiskt tack vare dunder penicillinen jag fick, helt imponerad av doktorn jag behövde inte tjata inte ens fälla en tår för att få dessa piller. Är dock hårda förhållningsregler när man tar dem. Får inte tas tillsamman med mjölkprodukter, måste vänta minst 2 timmar om jag tar mina andra kosttillskott och får inte heller tas med kaffe... vet inte vad som händer annars och tänker inte testa heller. Första gången jag fått regler från en doktor...


Är tillbaka på jobbet nu och har inte bara decinfekterat mitt eget skrivbord utan även tvingat mina kollegor att desinfektera sina skrivbord och hela toaletten, köket och sig själva. Vi är ungefär 20 pers på jobbet. Ingen sade emot, alla såg nog hysterin i mina ögon!

Så klart har jag infört stränga regler hemma också, sambon får inte komma i närheten av mina handdukar eller kuddar. Pussar? Neenene det får vänta till bröllopet eller ja till efter Lidingöloppet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar