Längtar efter att cykla

Jag tror jag kommit över Vätterrundan, det kom för ett tag sedan innan jul. En väldig lust att cykla!
Jag har inte riktigt känt lust till det sedan Vättern. Upptakten inför detta 30 mil långa cykellopp var ju en orgie i att jaga cykelmil. Nästan varenda ledig sekund kände jag ett tvång och krav på mig att cykla. Det var liksom inte kul att cykla för att det var ett måste.

Men nu längtar jag verkligen efter att cykla, att bara trampa på och se landskapet skifta, vinden mot benen och smärtan i rumpan. Därför jag har bestämt att det ska bli lite mer cykling i år, jag ska se om jag tycker det är kul när det väl är dags men är det de så ska jag cykla mer. För att få en bättre start på cykel säsongen när den väl börjar ska jag i februari, om kroppen tillåter köra igång med lite spinning.

Så länge så drömmer jag mig tillbaka till sommaren

Morgonpass på cykeln
Solig dag på Ekerö
Sånt som händer...

Cykelben!

FRA-rundan!

1 kommentar:

  1. Underbara bilder! Jag toklängtar efter känslan!

    Simlägret i sverige måste kollas upp!! :)

    SvaraRadera