Tid för återhämtning

I helgen har det varit tyst på bloggen, men ni som följer mig på Instagram (AnnaKutar) har kunnat se lite vad jag sysslat med, ätit en massa. Har varit på tantresa (andra kallar det tjejresa vi är mer ärliga med oss själva...) till Sätra Brunn och bubblat, badat bastu ätit, ätit och ätit och så klart babblat och spelat Quizkampen.

Någon träning har det inte varit förutom rehabprogrammet för knä och axel och det är faktiskt en rätt så svettig historia, svettigt har det också varit att få i sig allt detta.
Afternoon te med 3 sorters kladdkaka
 


300 gram hamburgare men bacon



Min absoluta favorit efterrätt!

Men nu ska livet återgå till det normala igen. Idag är det vilodag faktiskt till följt av att jag inte känner mig helt pigg. Jag var hos ortopeden i fredags med min skuldra och det visade sig att jag hade en kraftig inflamation i axeln. Fick oerhört starka antiinflamatoriska tabletter och Losec tillsammans med dem för att magen inte ska paja helt.


2 kommentarer:

  1. Min mobil sa godnatt i fredags så har inte kunnat följa med på instagram:( så därför inga uppdateringar där. nu har jag en gammal lånemobil, men hoppas kunna vara med på banan snart igen.. man blir ju rätt lost utan sin mobil.

    Du ser ut att ha haft en mycket trevlig och god helg! Härligt! :)

    Krya på axeln!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte väl att det var ovanligt tyst från din sida! Jobbigt med mobilen man blir lite avskärmad

      Radera