Bygger upp från grunden

Det har varit tyst här på bloggen efter mitt förra plågade inlägg. Men stort tack för alla peppande kommentarer, mail och Facebook. Det var "kul" att många kände igen sig. Jag blev också stärkt av att ni skriver att jag inspirerar. Som tillexempel M som tog tag i sin trasiga axel efter att ha läst hur jag sliter med mitt.

Jag har varit lite tveksam till om det är någon idé att hålla på med denna träningsblogg när jag mest är sjuk och skadad men nu känner jag att det kanske är det. Att vara sjuk och skadad är en del av att träna. Kanske inte av att träna för att uppnå bättre hälsa utan av att träna för att bli bra på något.

Tålamod är ett ord som alla av er nämnt och ja, det är väl så. Jag har under lång tid nu sysslat med att inreda och piffa ett hus där grunden inte har varit klar. Så nu magasinerar jag inredningen och börjar om med grunden. Jag är peppad på detta, men jag kommer att behöva hjälp att hålla in mina fullblodshästar. Har skissat på en plan som jag ska lämna för granskning till en av de mest kristiska personer jag känner, när han kollat på det så kommer ni också att få göra det...

I helgen har jag iallfall fått utmana och fått ta hand om mig själv med både det ena och det andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar