Anna goes modeblogg

Något man inte läser mycket om i denna blogg är träningskläder, jag är ingen modeguru direkt och jag tycker faktiskt att träningskläder är tråkiga för de är mest svarta. I går var jag inbjuden att få titta på Karii Traas vårkollektion och ja det gör att Anna goes modeblogg.

Karii Traa är ju mest förknippat med vintersport och kanske med underställ, nu använder jag helt ogenerat deras Butterfly underställ som träningströja och byxorna som löpartights eller gymbyxor.
Till våren kommer de alltså komma mer rena träningskläder och jag hittade några riktiga guldkorn och inget är i svart (utom nåt par tights)

Missade ta kort på shortsen ni ser längst till vänster. Coola typ split shorts för tjejer!
Fastnade för denna sport-bh som förrutom det smarta tyget mellan bysten (där man ofta svettas) även är reglerbar inte bara i axelbanden utan i "bredden" på ryggen, perfekt för oss tjejer som kanske blivit lite breda om ryggen av simning

Sport-bh där man även kan reglera ryggen
Gillar deras tränings t-shirts först för att de är lite uringade, då tänkter jag inte bara att det ska vara snyggt utan att det inte trycker på runt halsen samt att de inte blir korta i magen på samma sätt som andra t-shirts kan bli. Sedan är det inte dumt att man även har har extra ventlig där man svettas.
Funktions t-shirt
Kolla färgen, helt galet! Har linnet i vitt och det är super skönt. Jag brukar inte kunna springa i linnen för att jag får skav på armarna, men detta saknar ju sömmar så det funkar!

Älskar färgen!
Så klart så kom jag hem med ett nytt underställ, det är ju vinter...
Underställ i ull
Kläderna kommer man kunna köpa på nätet och på deras "store in store" Admotion i PK-huset i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar