Tillbaka till verkligheten

En vecka i Rumänien har satt sina spår, i själen och runt midjemåttet. Det är väldigt svårt att få någon form av vettig mat när man är borta. Blir mycket skit som slinker ner... Transylvanien är vackert, otroligt vackert och jag har gått otroligt mycket men skulle vara extremt härligt att åka tillbaka och faktiskt springa mellan byarna och uppe i bergen...

Men nu tillbaka till verkligheten, rehaben, tejpen och behandlingen av knäet verkar ha gjort susen. Trots mycket gång och stående (gått 8 tim en dag) så har jag inte haft ont i knäet! Hade återbesök hos naprapaten idag och vi testade det jag var svag på sist och faktiskt så är jag mycket starkare. Jag har varit så sjukt duktig och gjort mina övningar 2 ggr per dag och även om det är rätt så tråkigt så är det bara att hålla i för det blir bättre. Tror jag kommer kunna springa igen innan månaden är slut...

Nu gäller det vara att ta tag i träningen, slut på att tycka synd om mig själv. Blir alternativträning och rehab och simning nu fullt fokus. I morgon fårt ni se min planering för de närmsta veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar