98% eller kanske 98,5%

Nu pratar jag inte om min puls på gårdagens intervallpass, utan om hur frisk jag känner mig...
Är inte sjuk men är inte 100% heller, ni vet om man undrar om man har ont i halsen så har man troligen lite ont i halsen för annars hade man inte undrat. Ingen eld utan rök...

Dock är det dessa pissiga vårtider att jag inte vet skillnanden på lite sjuk och att det är någon form av pollen. Så jag körde mina intervaller igår och pulsen både innan, under och efter var normal. Intervallerna var mina favoriter 4x4min. Körde på crosstrainern och det är ju jäkligt tråkigt men men alltid nåt. Avslutade med mitt corepass och rehabövningar för knäna.

I morse var det simning. Ett lätt teknikpass som blev rätt exakt 1000m. Kände mig inte riktigt 100 ju bara 98,5... Men om jag får skryta lite så tycker jag ändå att jag har rätt bra fart på simningen när jag lägger den sidan till. Är nu mera med de lite snabbare i deras banor och i morse så körde jag om några stycken som simmade med fenor och det varpå min växel 2. Störigt jag vet men jag väntade ändå att de kommit typ halvväga innan jag startade och ändå fick jag ligga i fötterna. Så bätttre för dem och för mig att jag körde om. Och detta var på mitt 98,5%

Gillar sånna här citat och på tal om att vara störig i bassängen så säger jag bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar