Med nya sulor på nya vägar eller inte

Denna vecka kommer det inte bli mycket av något, inte mycket träning och inte heller mycket bloggande. Åker och jobbar en vecka på den Rumänska obygden. Jag gillar obygder, tycker det är väldigt spännande. Normalt så hade jag packat ner löparskorna för det finns inget bättre än att möta en ny plats i löparskor tidigt på morgonen. Dessutom tenderar man att få med sig farthållare på sånna pass ofta i form av blodtörstiga hundar. Har många historier om jogging rundor på platser som kunde slutat i blodbad. Men nu packas inga löparskor ner.

Efter att jag avslutat jobbet så kommer jag stanna i Bukarest över helgen, gäller ju att passa på. Lägligt nog har hotellet till och med en 22,5m bassäng och ett spa...

I morse var jag och fixade nya sulor till mina skor hos Anatomic. Jag är inte bara kobent utan också extremt pronerad så jag har inläggsulor. Tydligen var dessa inte nog uppbygde och jag fick ett par nya men tills dess att de är klara så förstäktes mina gamla och gisses vilken skillnad!
Detta tillsammas med mina nya rehab övningar så kan det finnas hopp.

Körde förövrigt ett 2 tim pass på gymmet som innehöll allt! Kommer kännas gott i morgon.

Men nu packa och sedan sova flyget går tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar