En underbar dag

Idag har det varit en grym dag ska ni veta, det gjorde inte ens något att det var mer snö i morse än i december!



Till frukost gjorde jag en favorit sörja med färska jordgubbar (gick genom Hötorget igår vid kl 17 och fick 1 liter EX-söta gubbar för 10kr) kiwi, två råa ägg, lite yoghurt allt toppat med lite mandlar. Till åt jag en knäckemacka med koktägg.
En bra grund inför dagens dubbelpass.

Iväg till gymmet och körde ett styrkepass, dags att bygga upp grundstyrkan igen med:

-Marklyft

-Bänkpress

- Knäböj (en bens)

- Axelpress

-Biceps curl

- Dips

och så klart mina rehabövnignar.


Sedan byta om till badkläder och simmade 1100m. Det sög rätt bra i axlarna att köra 200m med paddlar efter styrkepasset men det var skönt. Fick också med favoriterna 100m progressivt.


Lunchdejt med stans charmigaste kille som troligen också är kanske världens yngsta trithlet lite avis på att parvelln åker till Playitas nästa vecka.
Köpte ett par gummistövlar och stod en stund i en vattenpöl...
Satte mig på ett fik, tog en kaffe och läste min bok som är en sådan där feel good bok som man inte behöver tänka när man läser.

En sköndag måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar