2350m

Simning på schemat i morse, hade skrivit ner passet på pappret på kvällen och då inte riktigt reflekterat över hur det såg ut.
I morse när jag satte fast det på vattenflaskan och läste igenom det fick jag nästan en kallsup innan jag hoppat i 2350m med många spurter. Jag som kände mig så trött efter söndagens dubbelpass styrka-simning. Men jaja bara och köra.
200m insim
50 m sput
10x25m,  (15 sek vila) i fart 3, alltså lite långsammare än spurt
100 bad (lätt simnig)
4x400m (1 min vila) i fart 2
50m spurt
100 avbad

Det var faktiskt jobbigt! På den andra 400-ingen så var jag trött. Armarna och axlarna var möra efter gårdagens styrka. Men jag motiverade mig själv med att detta nästan var et Vansbrosim.

Knäet då. Jo, måste erkänna att jag var lite orolig över att mina 6 mil cykel i lördags skulle ha gjort saker värre. Men faktiskt inte, haft träningsverk men det börjar släppa. Har vilat från vissa moment i rehaben helt medan jag kört på med att stärka upp höften. Och jag vet inte men jag tror inte att jag har så ont...

Veckan kommer rulla på med cykling i morgon och 2 simpass till, 2 styrkepass och kanske, kanske vem vet så provjoggar jag i helgen.
Drömmer om att få springa... men glädjer mig åt att jag får simma och cykla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar