Färglatt- vårens mode

Sitter och laddar för dagens cykling, ska möta upp Anna strax efter 12 och köra ut till Gustavsberg.
Medan jag laddar så har jag hunnit rensa ut gammalt skrot ur träningsgarderoben, slängt underställ som inte längre är värda namnet istället har jag fyllt på med lite nytt.

Länge letat efter en regnjacka värd namnet som heller inte väger flera kilon. Fastnade för Norröna bitihorn priset avskräckte mig lite 2300kr för en träningsjacka. Visst betalar man för det man får men än har jag inte vunnit på Lotto. Åkte ut till Länns för ett egentligen köpa ett par skor som de hade på rea, men skorna var slut och jag började då titta efter regnjackor och ibland har man tur. Inte bara hade de "min" jacka utan de hade den på rea för ynka 1200kr (?!)
Drömregnjackan från Norrörna!

Eftersom jag har på mig den tänkte jag bjuda på en bild på en av mina födelsedagspresenter också, en t-shirt från Smartwool.
T-shirt från Smartwool
Så här ser du lite av vårens färglada mode ut.

Jacka från Norröna, T-shirt i ull från Smartwool, Sockar från Houdini i ull och en vattenflaska som är anpassad för fjälllöpning!!
Som ni ser på bilderna ser jag lite yrvaken ut, ska tömma kaffekoppen och sedan bege mig. 
.

1 kommentar: