Jag säger bara va f*n

Är det inte det ena så är det de andra och så fortsätter det i evigheten.
Är fortfarande inte fri från min förkylning, även om kakburken på huvet är mindre
så är jag hostig och slemigare än vanligt.

Eftersom jag bara suttit på mitt arsel förra veckan, förutom helgen då. Så har knäna börjat göra ont, kanske ett gott tecken jag menar då vet jag ju att rehaben funkar eftersom jag inte hade ont den veckan jag gjorde det. Posivit mitt i eländet.

Jag inser att jag inte är SATS-personal längre, efter att ha varit anställd i närmare 7 år kanske det är dags att kanske in handduken. Jag har inte betalt för gymkort sedan jag var 18 år kanske dags att börja göra det nu när man fyller 30. Ta sitt ansvar.

Men vad ska jag med SATS kort till egentligen jag är ju löpare som ska vara ute, bara knäna blir bra. Så ska jag börja simma och cykla snart. Går inte i triathlon tankar, även om det verkar vara extremt vanligt bland löpare, men ska ju göra klassikern och det är lite tidigt att börja simma ute den 5 mars. Lutar åt att skaffa kort på Eriksdalsbadet. Först måste jag bli frisk, fast lite klor kanske är bra för slemmon som jag?

Tränande rehab idag och blev helt svettig, vet inte om det är jobbigt med riktig rehab eller om det är ett tecken på hur mycket förkylning jag har kvar i kroppen. Jag hade på pulsbandet igår och pulsen är ca 10 slag högre än normalt. Jag kan faktiskt rekommendera er som är friska att ha på pulsbandet under en dag och se er pulskurva, mest intressant på morgonen eftersom du sedan när du blir sjuk på så sätt kan avgöra om du är sjuk eller bara en vekling.

Jävligt tråkigt inlägg och ska komma på något inspirerande till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar