Jag sprang

Nope det var ingen önskedröm jag sprang faktiskt i hela 5min idag, kände inget i knäna så kanske kanske finns det hopp. Inget gott som inte för något ont med sig nu ligger jag nedbäddad i soffan med jordens förkylning. Kände redan i går att något var fel, var ute och åkte skidor och min puls var så hög att mössan åkte av huvet varje gång hjärtat slog. Försökte driva ut det onda med vitlök men det var bara Lillbror som lämnade rummet efter 5e klyftan.

Så idag blev det ingen skidåkning hängde på gymmet, förutom de där 5 min så tränade jag inte själv utan hjälpte en tjej med ett nytt program för att komma igång med träningen igen. Var kul, hon har tidigare sysslat med modern 5 kamp det om nåt är all round träning- ridning, simning, löpning, fäktning och skytte.

Testat ännu en ny grej idag- yogamassage. Inte alls som traditionell massage utan mer som streatch och avslappning. Kan absolut rekommendera det. Jag fick min massage av Carina Alskog här i Junosuando.

I morgon är det sista dagen här uppe i norr och jag känner verkligen att jag skulle vilja få lite mer skidåkning men mår jag så här så går det inte. Jag säger då det alltid nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar