Skidåkning deluxe

Då var man uppe i norr. Ett helt annat liv här bland annat så fungerar inte min mobil så ingen kan nå mig och internet är lite lagom långsamt så där så man inte orkar sitta och slösurfa. Dessutom är det ungefär 30cm snö och -5 grader... Dessutom är det mörkt mest hela tiden. Det är ett blått ljust hela dagen under denna midvinter period. Svårt att beskriva men kanske förstår ni när ni ser bilden


Skidspår
Både igår och idag har jag varit ute i "spåret" eller det finns inga dragna spår, har hört att det är samma sak på Vasan...





Finns inga dragna spår så jag åker efter skoterleden, den markeras med det rödakrysset. Hunnit med två skidpass, inget maxande utan lugnt och finnt och fokus på tenik men idag kom jag 2km längre på samma tid som igår. Fortsätter det såhär så finns det kanske till och med hopp om att ta sig i mål på Vasan!


Hunnit med ett rehabpass på gymmet också och dessutom så snöar det så jag har hunnit med att skotta gården också. Men kakorna är det värre med inte hunnit med mer än en kakbuffé och det var hos lillebror igår.



Dagens lycka: Kan åka skidor utan att få ont i knäna och också kunnat gå vidare på del 2 av övningarna för knäna.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar