Förkylningen sitter i

Jag blir verkligen tok frustrerad av att vara sjuk. Helst när man inte är så där sjuk att man är helt däckad utan bara som jag är nu. Ont i halsen, öronen, slem och täppt. Doktorn tyckte inte det var jätte synd om mig " Alla är ju sjuka nu" Jaja men alla är inte mitt uppe i att försöka bli löpare!
Fick lite piller i allafall.

Har ägnat denna sjukavecka till att sätta upp träningsplaner, prata med en tränare som skall ta sig an mig. Han kommer presenteras senare och också läst en bok, inte vilken som helst utan en av dem som de flesta pratar om nu nämligen Matrevolution. En recention kommer, har lite kvar i den.

Fortsätter läsa en rad träningsbloggar och är avundsjuk på alla som fått vara ute och springa på nästan barmark, testar SATS nya klass Training for runners eller svängt en massa kettlebells.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar