Tävla och vinn ett sportarmband!

Så mina vänner jag har fått chans att testa ett sportarmband, alltså ett sådant som du kan ha på armen och ha din iPhone i när du tränar. Eftersom jag inte har med mig min mobil när jag tränar så tänke jag att någon annan kanske vill testa den!

Armbandet ska passa bra när man tränar ute och ska tåla vatten (rekommenderar dock inte att du simmar med dem...) och ska även vara lätt att navigera genom, dessutom har den en nyckelficka. Läs mer om sportarmbandet på deras hemsida där kan du även kan kolla in vilken färg du vill vinna.

Så för att vinna så skickar du helt enkelt ett mail till anna_korsvik@hotmail.com
Skriv namn och postadress och vilken färg du vill ha och en kort rad om när du skulle använda armbandet.

Lycka till och mutor godtas!
Sportarmband till iPhone4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar