Jag tror det är grapefrukt...

Natten till igår hade jag fått nog och testade sånna där Valerina Forte för att äntligen kanske få sova. Jag tror ju att dosen på packetet alltid minsta rekommenderad dos så denna gång höll jag mig till det. Och jisses vad jag sov, klockan ringde och jag fattade inget stängde av den och fortsatte att sova och vaknade efter närmare 13 timmar. Förrutom ett snabbt uppvaknande på natten då jag förklarade för min man att det som lös på väggen var kärnkraftsavfall men inget farligt.

Men nu för engångs skull så tänker jag inte stressa mig frisk, jag är sjuk nu och så småningom så blir jag väl frisk. Men denna gång får det ta den tid det tar, det gör över när det går över. Det är inga tävlingar eller annat inplanerat så det är inget att stressa över. Väldigt surt att jag missar massa pass med Neptun men det är inget jag kan göra något åt.

Såklart försöker jag hjälpa kroppen lite på traven med c-vitaminer och annat sånt. Som denna juice som jag tror är gjord på grapefruit. Min vän hade lämnat två stora gula frukter här som jag trodde var apelsin men smaken säger nåt annat. På med lite persika och ingefära och igenom råsaftcentrifugen.

Nåt jag tror är grapefrukt juice...
Denna semester och efterverkningarna har gett mig mycket tid att fundera. Och jag har kommit fram till att jag behöver göra några förändringar. Det mesta grundar sig i det faktum att jag väldigt ofta är sjuk, varför är jag det? Jag har helt enkelt bestämt mig för att få hjälp med att utvärdera min träning, min kost, min kropp och allt innuti den. Det kommer nog att bli en spännande resa denna höst, kanske med sanningar man helst inte vill höra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar