Jag bubblar!

Jag känner mig som en sådan där kanin som man vevar upp och sedan släpper så far den fram över golvet i en himla fart, glömmer det där med att den antingen far in i väggen eller plötsligt bara slutar funka.

Jag känner mig frisk nu, har tagit 2 extra vilodagar och hoppas nu att sjukdomen är ute ur kroppen. Så ikväll ska jag alltså äntligen, äntligen på simträningen, jag säger som Lina- jag bubblar

Det var så länge sedan att jag är rädd att jag inte vet hur man gör, men jag tar en banan längst till vänster och tar det lugnt. Det kommer nog tillbaka när man väl är i och värmer upp.

Tillskillnad från när jag tidigare varit sjuk så tänker jag heller inte bara nu hoppa tillbaka i värsta fullfartsprogrammet utan denna vecka får vara lugn. Känns det bra ikväll så ska jag försöka simma en gång till denna vecka och testa att köra styrkepasset efteråt så jag vet hur det känns i kroppen.

Kanske blir det en kortare jogging tur också under helgen, kanske något annat spännande...

Ni som följer med kommer att märka att det faksikt nästan är en ny Anna här på bloggen, en klokare och mer långsiktig Anna. Mer info om förändringar som ska göras kommer förhoppningsvis på fredag när jag ska träffa Sofie för att få en utvärdering av mig. Många obehagliga sanningar  redan har utlovats.

1 kommentar:

  1. Hurra!! Vad härligt att du ska få hoppa i bassängen igen! Det låter spännande med utvärdering!

    Ha en skön stund i vattnet! :)

    SvaraRadera