Som ett brev på posten

Jag trodde man skulle bli klokare med åren, men som simpasset vissade så stämmer kanske inte det. Efter söndagens superpass som bara gick så bra så borde jag förstått att det var något lurt på gång för det slår inte fel. Efter ett superbra pass där jag känt mig som självaste Terminator så kommer en förkylning.

Måndagenspass hjälpte ju inte till heller för att mota bacillerna. Kände mig sliten och deprimerad igår och idag, japp ont i halsen. Så där jag då var uppladdningen inför Vättern sabbad. Detta skulle varit sista veckan då jag skulle samlat på mig de där sista 20 milen i benen, för att ha uppnått respektabla 100mil inför starten.

Juice med apelsin, kiwi och ingefära. Ny mirakel medicin och en Anna tycker synd om sig själv raw food boll
Fan är målad på väggen men jobbar samtidigt på att det inte ska bli värre. Ni som läst bloggen tidigare vet att jag har en uppsjö av förkylningspreparat och huskurer som jag överdoserar. Nytt för denna gång är en brustablett med C-vitamin och zink. Tror stenhårt på den i kombination med vitlök och min egen pressade juice med apelsin, kiwi och sjukt mycket ingefära.

På tal om Vättern så var jag på Vätternrundan mingel igår som ordnades av SJ event och Vätternrundan. Fick en del bra tips och träffade också gamla kollegan, ultra löparen och typ Vätternrundan veteranen Camilla som delade med sig av lite hemligheter... Kan komma väl tillpass nu när förkylningen sabbar drömmen om att komma till starten i form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar