Vettlöst frosseri- tävling!

Tillbaka till verkligheten efter 4 dagar på läger. Att vara på läger är speciellt, det är som att leva som ett proffs, du behöver liksom inte tänka så mycket själv det mesta följer ett mönster: Äta- Träna- Äta-Sova- Träna-Äta- Sova...

När man haft en sådan rutin i ett visst antal dagar så ballar kroppen ut när mönstret bryts, under lägret har vi ätit middag kl 17. Så på igår när det var dags att åka hem satt jag på ett tåg kl 17 någonstans mellan Torsby och Karlstad, utan mat...


Tåget stannade 18 minuter på Karlstad C nog länge för att jag skulle hinna in på Pressbyrån och helt tanklöst köpa på mig en massa ätbart (?)Här ser ni min skörd, de enda jag normalt brukar äta av detta är Antonbergs mörka choklad med nätter och mandelmassa.


En liten tävling, den som gissar rätt eller närmast vinner en Antonberg.

Hur lång tid tog det för mig att äta upp allt detta?



7 kommentarer:

  1. Hmm, svårt. Jag vet ju hur snabbt du brukar äta, men nu kanske du försökte dra ut lite på det.. jag säger ändå en kvart :)

    SvaraRadera
  2. Då chansar jag på 7 sekunder, skynda skynda! Godsakerna skickas till gata 27 mellan den 9de och 10de vägen i Quibdó:-)!

    SvaraRadera
  3. Dan ligger närmast. Vinnaren utses på fredag så än finns det tid!

    SvaraRadera
  4. 4 min // kung Korsvik

    SvaraRadera
  5. 3 min och 35 sek /den som är lovad en 200gr marabou ist för antonberg..uähh

    SvaraRadera