Så mycket tid!

Jag är sjuk igen, eller som vanligt. Eftersom jag inte gör saker halvdant så är jag ordentligt sjuk igen. Någon form av inflammation i andningsmusklerna (igen!) samt bihålleinflamation. Nu har jag i alla fall fått penicillin så då ska jag väl bli frisk.

Den enda som tycker det är kul att jag är sjuk är sambon som menar att livet blir lite lugnare då när jag inte orkar med saker och vi istället kan ligga i soffan. Att jag mest är sur och gnällig står han tydligen ut med.

Det jag reflekterat över nu som sjukling är hur mycket tid man har! Jisses, inte konstigt att människor sover bort 27 år av sina liv! Jag har haft så mycket tid i helgen, mellan besök på akuten och inhalerande av astmaspray, att jag tittat hela säsongen av Svenska Hollywood fruar (dags att söka hjälp!), lusläst tidningen Outside och dessutom har jag bytt munstycke på vår dusch. Försökt övertala sambon om att vi ska flytta till Mongoliet och köpa ett hotell. Mest av allt har jag dock haft tråkigt.

Filosoferat över att jag är sjuk och kommit till den vuxna insikten att min kropp kanske behövde ett långt träningsuppehåll för att hämta kraft och energi. Nu har den fått det och jag hoppas innerligt att jag ska hålla mig frisk nu.

Kommer dock inte att kunna träna den närmaste veckan så jag behöver tips på vad man gör när man inte tränar. Kom igen snälla, annars kommer jag börja kolla förra säsongen av Svenska Hollywoodfruar!

Gunilla från Svenska Hollywoodfruar. Annas nya idol?

2 kommentarer:

  1. Ska du inte byta namn på denna blogg till Anna snorar;) krya på dig! slemsex

    SvaraRadera