Så mycket orättvisa

Så var penicillin kuren över och jag trodde jag skulle vara frisk som en nötkärna (konstigt uttryck) direkt när jag vaknade i lördags. Så var inte fallet kan jag säga.
Känner mig frisk förutom att något irriterar mig i halsen...
Försökte jogga lite lätt igår, det gick inte eller jo det gick var inte jobbigt alls men pulsen var jätte hög vilket är ett tecken på infektion i kroppen. Efter 2 km avbröt jag och gick hem med svansen mellan benen.

Alla (min bror) säger att det är perfekt att vara sjuk nu eftersom det inte är någon stress till något. Kanske inte men jag vill vill vill vill!
Så nu har jag slutat hoppas är glad om jag kan åka på träningslägret den 20 oktober. Ska till en bulgarisk doktor i morgon och hoppas på mirakel.

Någon annan som dragits med jätte långt halsont och har några mirakelkurer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar