Finns det en topp måste man springa upp på den

På plats i Torsby. Är här för att på nytt lära mig åka skidor, vet inte hur mycket kroppen minns. Det första 19 åren av mitt liv åkte jag ju mycket skidor, men det är ändå med stor ödmjukhet jag kommer sätta på mig skidorna i morgon. Att vara på läger är annars nåt jag rekommenderar man äter och tränar, Japp det är prioritets ordningen. Efter dagens middag som bestod av fiskgratäng och kladdkaka föreslog en av ledarna en lätt joggtur. Tackar man inte nej till, vi sprang förbi en hyfsat brant och hyfsat mörk backe, alla var rörande ense om att om det finns en topp ska man upp på den. Rundan blev ca 30min och 3km lång...
Den bergsget jag var för bara 2 månader sedan känns som ett minne blott men nu börjar allvaret ska komma i mitt livsform, går all in inget att förlora.

Fått frågor om mitt träningsschema, vecka för vecka ser ni i höger kolumn men ska sätta ut min grundträningsprogram som jag kör nu om ni är intresserade, kommer efter helgen. Ju hoppas jag alla som läser detta håller tummarna för att jag inte bryter benen i morgon för då byter Blogger namn till Anna lär sig brodera korsstygn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar