Födelsedagsfesten

Idag är det min födelsedag, om någon mot förmodan missat det då jag gillar att fira födelsedag både min och andras.
Jag hade min fest i morse kl 06.30 på Eriksdalsbadet. Ni som inte kom missat verkligen något…

Uppvärmning 10x100m (Crawl, catch-up, enarm, Crawl)
6x50 RI:15 (Z4)
2x50 RI:15
100m RI:20
2x50 RI: 15

RI:1 min

100m RI:20
2x50 RI 15
100m RI:20
3X100 RI: 20
WD 200

Ett riktigt tempopass där jag fick svettas ordentligt och man kände till och med knottrorna på benen av att man tar i med hela kroppen för att hålla farten de sista vändorna. Låg i en bra bana och det var bara på 50m som jag kom ikapp killarna framför.
Det är så här man firar på riktigt!
 
Födelsedagspasset
 

 

1 kommentar:

  1. Kul och fylla år! :) stort grattis!!! Vilken bra start på dagen!

    Hoppas du får en fortsatt grym dag!

    Jag åker upp till Sthlm på torsdag med min sambo, skönt och åka bil! Vet inte vart vi kommer bo ännu men vi kanske kan ses fredag efter jag slutat utb kring 18 tiden? Äta något gott! :)

    Ha nu en toppendag! Kram!

    SvaraRadera