Andas ut

Envisades att ha på mig ballerinaskor i morse och frös ordentligt om tårna. Det börjar bli höst nu.
Det är inte lika enkelt att gå upp på morgonen längre nu när det är mörkt. Vattnet från Eriksdalsbadets simbassäng är sedan länge borta. Det är inte heller självklart att ha på sig t-shirt när man springer.

En säsong, som typ aldrig kom, är snart över och det är dags att börja fundera på hösten och på 2013.
Andas ut.
Vad vill jag och vad ska jag satsa på?

Det är många av er som trott att jag ska anmäla mig till Kalmar Ironman men det kommer jag inte göra, förresten är det försent för det är fullt. Men det finns annat som jag vill göra och som jag funderar på. Men först är det ett Lidingölopp som ska springas och varje dag ber jag till alla dessa gubbar uppe i himlen och hoppas att mitt knä ska hålla. Ber inte bara utan sliter med rehabövningar och massage och allt annat "som kan vara bra" för mitt knä. Om knäet håller genom Lidingöloppet så ska jag springa Stockholm Marathon 2013.

Under sommaren har jag upptäckt simningen, min det verkar vara mitt öde att bli skadad så nu har jag någon form av inflamation i axeln och har inte fått simma på 3 veckor. Jag är ledsen för det, väldigt ledsen och hoppas att det snart ska bli bra så jag får simma. För jag har lite planer för simningen men innan jag kan säga nåt mer så måste axeln bli bra!
Men lite kan man ju säga att om jag kan simma Vansbro på 49minuter efter 3 månaders "ingen koll på vad jag gör" träning. Vad kan det då bli av mig i vattnet om jag tränar ordentligt och på rätt sätt? Ja, jag vill helt enkelt veta om jag kan bli bra på att simma.

I går bar jag hem ett stort packet med produkter från Gainomax, hela kylen är nu uppfylld med allt möjligt spännande.
Massa Gainomax i alla möjliga former

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar