Before and after

Tänkte först skriva rubriken "tillbaka till verkligheten" men hur många gånger har jag inte gjort det?
Men jag är nu tillbaka fast i en ny verklighet som gift!

Bröllopet var i lördags och var otroligt lyckat och vackert, inte minst tackvare mina kära vänner. I morgongåva av min man fick jag en resa till Paris. Så de senaste dagarna har jag gått min fötter blodiga i denna fantastiska stad. Bara morgonjoggen blir liksom helt annat när man ser Eiffeltornet samtidigt.
Så än så länge är livet som gift väldigt fint och härligt.

Vi kom hem i dag och efter lite återhämtning var det bara att snöra på sig löparskorna, Lidingöloppet är ju snart oavsett om man är nygift eller inte. Kände mig tung i kroppen och såg inte fram emot tröskelintervaller. Men de senaste dagarnas  franska kolhydratsladdning (vi fick 2 olika sorters croissanter till frukost varje morgon och jag hatar att välja!) hade nog gjort susen för det var inte problem att hålla under 5-fart och jag kunde nog ha pressat på lite till.

Istället för svettiga bilder från mina intervaller så bjuder jag på lite andra bilder, för det är några av er som varit nyfikna på hur jag såg ut...
I kyrkan
Jag och min man


5 kommentarer:

  1. Åh stort grattis! Så himla fina ni är, ni strålar! Vilken fin klänning! Du ser bedårande ut! Vad härligt och roligt och se bilder från er dag! Låter underbart med paris!

    Jag är inte anmäld till playitas men jag ska absolut fundera på det! Beror lite på hur min situation kommer bli framöver, som student har man inte så mycket pengar till övers, men om jag inte kommer in på skolan nu så måste jag jobba då kanske det finns större chans att kunna åka på träningsläger, hade varit guld!:)

    Hoppas inflammationen släpper snart så du kan börja simma igen!

    SvaraRadera
  2. Vilken klänning! Jättefin verkligen och hela du ser verkligen ut att vara sådär lycklig som bara en brud ser ut att vara, stort grattis! :)

    SvaraRadera
  3. Så himla fin klänning Anna - grattis! :-) se, ibland gör vila dag extra mycket mat under med kroppen! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ida. Den var ganska tung att bära så det var som ett träningspass det men =)

      Radera