Mot en form!

Skidåkning denna söndag med, nu på Nacka golfklubb. Det var dåliga minnen från sist som dök upp. Men så mycket som jag åkte den banan förra året så hade jag nog hittat runt med förbundna ögon. Men väldigt snabbt märkte jag vad som är ortoligt annorlunda sen förra året - min form!

Förra året så stakade jag runt 10 km utan problem nu orkar jag inte många tag alls. Jag har inget tempo alls, jag hoppas mycket beror på att jag då hade tränat mycket för Vasan och kört rullskidor inte bara på att jag är i riktigt dålig form nu. Men vad säger man, när botten är nådd kan det bara gå bättre eller i och för sig så kan man ju stanna på botten också men det hade jag inte tänkt.

Blev 10 km i lagom tempo, tog det rätt så lugnt. Spåren var inte så bra, väldigt sladdriga och nerför fanns det oftast inga spår alls.

Hoppas snön stannar kvar litet tag till så jag hinner åka några gånger till.

Var lika nöjd som jag ser ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar